Uitzicht over weg in Nieuw-Zeeland tussen de bergen

Contentbeheer.

Het leven van een ondernemer is druk. Klanten bezoeken, werken uitvoeren, personeelszaken, boekhouding, voorraden, innoveren… en oh ja, die online kanalen moeten ook nog. Dit is een veelvoorkomend beeld en volledig te begrijpen. Echter, er blijven zo veel kansen onbenut en mogelijk worden potentiële klanten gemist. Wil je weer echt toekomen aan je werk en tegelijk alles uit je online kanalen halen? Besteed je content beheer dan aan ons uit!

Meloen met ham gegeten met een vork

Content marketing.

Je ziet het overal en op elk moment van de dag; content marketing. In een notendop betreft dit het delen van inhoud via elk denkbaar kanaal. Van social media kanalen als Facebook, TikTok en Instagram tot de bedrukking van een vrachtwagentrailer; de mogelijkheden op dit gebied zijn eindeloos en bieden veel kansen om je zichtbaarheid te verhogen. Het is daarom belangrijk content marketing serieus aan te pakken. Dit vereist tijd, veel aandacht, consistentie en bovenal zin. Want niet elke ondernemer is gemaakt voor content creatie of het uitvoeren van een content marketing strategie en ook dat is iets wat bij een consument niet ongemerkt blijft. Gelukkig zijn wij er om je hiermee te helpen!

Uitspattende bierflesje op houten stam met bladeren eromheen.

Social media beheer.

Social media content is waarschijnlijk de meest bekende vorm van content marketing. Het is ook de meest aan verandering onderhevige, aangezien de ene trend de andere in razend tempo opvolgt. Maar het feit blijft dat dit voor vele markten een goede manier is om in grote getallen de gewenste doelgroep te bereiken. Geen tijd of geen zin om je eigen social media content of website content te beheren? Geen probleem, we doen dit graag voor je!

Hand op het toetsenbord van een Macbook

Contentstrategie.

Je contentstrategie is een van de belangrijkste marketing communicatie strategieën, aangezien deze direct zichtbaar is bij de potentiële klant. Maar een contentstrategie gaat verder dan simpelweg een contentkalender maken en je hieraan houden. Het is in feite een direct gevolg van je eerder bepaalde visie, je positionering en je identiteit en het is het sterk afhankelijk van de markt waarin je bedrijf zich bevindt. Daarnaast is het volgen van trends belangrijk en is hiermee ook een bepaalde mate van creativiteit, improvisatievermogen en flexibiliteit vereist. Klinkt dat te complex of zou je hier graag wat hulp bij willen? Ook dan zijn we er om je te helpen.